czwartek, 5 grudnia 2013

Idziemy do przodu

Na tą chwilę jestem bez mała pewna, że będzie to - jest to najciekawiej skonstruowany program pomocy finansowej dostępny na polskim rynku.
Nie obyło się bez startowych potknięć - dla mnie to w pewnym sensie oczywista"oczywistość" -  to tylko informatyka, to tylko ludzie.
To, co mnie najmocniej ekscytuje to fakt niejako wymuszonego posiadania multikont, które z algorytmu zasilają konta na samym dole.
Co nam to daje ????
Ano, to jasne, jak słońce.
Ci, którzy wchodzą sukcesywnie do programu są obligatoryjnie zasilani przez darowizny osób wychodzących z kolejnych etapów, a właśnie te osoby z wyższych etapów tworzą kolejne konta, które będą dawały kolejne darowizny.
Kapitalne, napędzające się finansowe koło :) 
Tylko jedna, kończąca pierwszy etap osoba tworzy 24 kolejne konta.
Łatwo policzyć, jaki napęd daje to programowi :)

A więc:
www.podzielmysie.com  - do dzieła Rodacy

8 komentarzy:

  1. Góra zasila dół
    niesamowite
    Tylko jedna, kończąca pierwszy etap osoba tworzy 24 kolejne konta.
    Łatwo policzyć, jaki napęd daje to programowi :)

    Pozdrówka
    dla dostatku i wolnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałaś obywatelko wolnego świata dodać,że jeszcze będą finansowania z zewnątrz ;) To będzie petarda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś ma ruszyć po malutkiej przerwie, myślę że tym razem nic nie walnie w ten doskonały program. Ale cóż złośliwość rzeczy martwych i wszystko może zdarzyć się ale ja jest dobrej myśli. Będzie to wszystko targać do przodu

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny program troche cierpliwosci a wszyscy wyjdziemy na swoje

    OdpowiedzUsuń
  5. super program, jeden z lepszych w naszym pięknym kraju a może i na świecie :) pokażmy na co nas stać. Od zawsze w trudnych chwilach potrafimy się zebrać i sobie pomagać nawzajem, a ten program ma nam w tym pomóc na większą skalę. Polecajcie komu się da bo za te 150zł. na starcie można komuś otworzyć drogę do szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak... mówili że program nie zadziała, dobrze że nie posłuchałem. Jestem już do przodu i kaska spływa na moje konto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hurraaa witajcie w rewelacyjnym polskim programie :))))) Szalenie mi miło uczestniczyć w tak wspaniałym programie, który otwiera nasze serca ;-) Pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia na webkach (czytaj webinarach). Dziękuję, że mogę z Wami byc!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że mogę uczestniczyć w tak szlachetnym programie. Życzę wszystkim wielu darowizn do przekazania jak i otrzymania ;-)

    OdpowiedzUsuń