niedziela, 1 grudnia 2013

Program Podzielmy Się wystartował


Zgodnie z zapowiedziami program www.podzielmysie.com wystartował o godzinie 23.00 w miniony piątek.
Nie obyło się bez informatycznych wpadek, ale wszystko sukcesywnie jest naprawiane.

CO NAJWAŻNIEJSZE:

Ludzie dostają już swoje pierwsze darowizny i ogólnie panuje przyjemna atmosfera, pełna oczekiwania na dalszy rozwój sytuacji.

Dlatego serdecznie zapraszamy do dołączenia do tego rewelacyjnego projektu.
Jeśli przed rejestracją masz ochotę jeszcze dopytać o szczegóły masz mozliwość zrobić to na dwa sposoby -
wysłać maila do admin@podzielmysie.com, a najlepiej dołączyć do swoich kontaktów skype : darowizny internet
Mamy swoje pokoje dyskusyjne, tam z pewnością wszystkiego można się dowiedzieć.

Znajdziesz nas również na Facebooku pod adresem  https://www.facebook.com/pages/Podzielmysiecom/620464984683157

Pięknej niedzieli na wszystkich :)

10 komentarzy:

  1. witam, super sprawa, ja już otrzymuję pierwsze darowizny!!! POLECAM WSZYSTKIM!!! DAJ SOBIE SZANSĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Start programu był bardzo stresujący, ale warto było siedzieć przed kompem do 2giej w nocy. W sobotę z samego rana już na moje konto zaczęły wpływać pierwsze darowizny. Oby tak dalej a święta będą weselsze :) Więc nie zwlekajcie tylko do dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaale jazda !!!! Wysyłam,otrzymuję ,wysyłam,otrzymuję .Zajefajny program .

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite !!!!! a więc wszystko okazało się prawdą, Program działa fantastycznie a kasa już pokazuje się na moim koncie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko i sprawnie :))) byłem sceptyczny ale teraz...jestem przekonany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to i ja też w to wchodzę... widziałem u kolegi ile już dostał kasy na własne konto i nie mogę przepuścić takiej okazji
    sebol :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już 2 konta i cieszę się, bo działa i kasa wpływa, wypływa, zostaje. Mega polecam i dziekuję, że ktoś coś takiego wymyślił ;-))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja zarejestrowałam się 6 grudnia i cisza u mnie dlaczego/

      Usuń
  8. Program działa pięknie, po prostu pięknie! Wszystko leci jak błyskawica! Aktualnie pozostaje jedynie czekać, czy wszystko będzie dalej się toczyło takim darowiznowym "blitzkriegiem" :) Oby tylko program nie wpadł w tak okrutny marazm jak wiele mu podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam już cztery konta .Dwa zalożyłam dzisiaj i na nich również jest ruch .SUPER PROGRAM ,POLECAM WSZYSTKIM

    OdpowiedzUsuń